Followers

Monday, April 4, 2011

Maharaja Lawak..!!

Assalamualaikum semua..Nak story pasal Maharaja Lawak..

Aritu time live die ari jumaat aku tak tengok..Selamat ade member yang mendownload pastu..Maharaja Lawak ne peserta-peserta die sume finalist dari raja lawak 1-5..memang jadi realiti show yang dinanti-nantikan rakyat Malaysia ne tuk pecah perut sambil hilang tensyen time hujung minggu kan..


Preview tuk kenalkan kan peserta bagi aku stail..pandai astro wat..sume stok pakai sut,lawa3..tak perlu nak wat aksi lawak pape ke..just letak gambar peserta-peserta ne camtu pun orang ramai dah excited sangat tunggu rancangan ne..



Pas abes kelas tadi,aku pun tengok la dalam bilik menggunakan lappy kesayangan aku ne..dan persembahan pilihan aku tuk Maharaja Lawak miggu first ne adalah :

Jambu

Ok,team ne gabungan Yus juara raja lawak 1st ngan tauke dari raja lawak sama..tuk persembahan diorang ne bagi aku not bad,dah la diorang persembahan pembukaan..memang bagi impression yang Maharaja Lawak ne akan sengit & best..setuju ngan komen Mamat Khalid yang cakap lawak diorang ne matang,kire tak sia-sia diorang ade banyak pengalaman pas kuar Raja Lawak 1..seronok tengok diorang wat temubual..


R2

Ok,aku suke tengok persembahan diorang..diorang memang jenis relax-relax je..tapi kelakar..leh lak diorang ne wat pasal meniru-meniru time exam ne..memang menarik..


Jozan

Ne merupakan peserta kesukaan ramai..serius ne cabaran besar la bagi diorang sebab ramai expect gempak dari diorang..bagi aku menarik dah persembahan diorang,tapi memang kurang uummphh sikit la..takpe,diorang ne jenis belajar dari kelemahan..maybe minggu akan datang diorang akan jadi lagi gempak..

Sepah

Persembahan diorang bagi aku paling menarik minggu ne..tergelak besar aku sensorang kat dalam bilik dibuatye..diorang ne memang antara peserta faveret aku dalam rancangan ne..jenis lawak yang aku takleh expect..memang gelak je jadinye bile tengok diorang..

Balas

Diorang due ne wat pasal hantu makcik karipap yang memang femes di kalangan dak-dak sekolah berhostel..cite yang memang legend & menarik la bagi aku diorang wat..kalo diorang dapat maintain tahap diorang cam minggu 1st ne sure leh bertahan lame dalam rancangan ne..

Nabil

Ne pun salah seorang peserta fav aku jugak..even die ne banyak kes kat dunia luar yang korang sendiri tau la kan,tapi bab bakat atas pentas die memang ade..walaupun permulaan slow,tapi memang menggelikan hati..Nabil kono wat yang terbaek yo..jangan wek malu orang nogori sondiri yo bil..


Ok,pesera-peserta laen pun hebat-hebat tapi baru first week kan,diorang tak all out lagi ne..name pun rancangan Maharaja Lawak,sure banyak lagi persembahan pecah perut dari diorang sume nanti..kite tunggu je la minggu-minggu akan datang ye..

4 comments:

  1. smart plak tengok diorang pakai sut..

    maharaja lawak best..nanti download agi k..;)

    ReplyDelete
  2. Ape kontroversinye kat dunia luar nabil weyh? aku mane nak taw coz yang aku taw dy/dy xpon dydx/dz ke dota pon taw ler sket2.. huhu

    ReplyDelete
  3. dy/dy & dydx/dz tu pun nabil sndri xtau..nak tau usha je tenet ahlam..btw,dx/dy ade bljr jugak kn..??

    ReplyDelete
  4. fae_east: ko pandai je nabil xtaw dy/dx tu ape. dia siap bole buat lawak je pasal dy/dx ni..

    ReplyDelete